14. června 2015

Zoo Olomouc

Olomouckou zoo na Svatém Kopečku zbožňujeme. Nejen proto, že je to od nás jen kousek přes les, že na ni máme vzpomínky z dětství, nebo proto, že jsem pro ni v rámci bakalářské práce vytvořila mapu. Máme ji rádi prostě proto, že je tam krásně!
Snažíme se "na Kopec" chodit aspoň jednou za rok. Když jsem tam zaměřovala a fotila kvůli svému kartografickému výtvoru, byla jsem tam snad každý týden. Bylo to skvělé. Dostala jsem se i na místa, kam se běžně návštěvník nepodívá, dozvěděla se spoustu zajímavostí. Taky jsem si během Dne sponzorů pochovala Boženu. Tahle zoo je zkrátka NAŠE.


Rok se s rokem sešel, a tak jsme vyrazili omrknout, co je v zahradě nového. V pátek odpoledne tam bylo lidí tak akorát přiměřeně, takže to byla vážně paráda. Mrkněte.

Některá zvířata sice nejvíc zajímal kus žvance...


... ovšem jiná si to slunečné počasí vyloženě užívala. A my s nimi.


Hrošíci tradičně lenošili u bazénku.


Z jedné žirafy se zase vyklubala...


 ... dokonalá modelka (to jsou řasy).


Klokani to měli, jako obvykle, pěkně na háku.


Zatímco kočky si daly šlofíka,...


...vlci byli ve střehu (ačkoli jim v kožichu musel být hic).


Někteří koukali na slunce trochu smutně...


... a jiní byli vysmátí na celý zoban!


Ti nejmenší byli připraveni objevovat svět...


... a nebo si prostě jen tak hrát v trávě.


Ti starší by radši měli pokoj a jen by se chtěli...


... v klidu podrbat. Protože někdy to ke štěstí úplně stačí.


A co vy? Co tak koukáte? Neseďte u počítače a dojděte se sem podívat sami!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za komentáře!