30. června 2015

Stahují se mračna? Ale kdepak!

Na nebi se sice odpoledne objevily mraky, ale co je důležitější, modravé obláčky jsem našla taky v naší poštovní schránce...


A navzdory těm mrakům mi ta obálka projasnila den.
Protože uvnitř bylo něco modrého s puntíky.
Puntíky já ráda, víme?


Organizér od Rosy Mitnik, na míru, na přání.
Proč? No tady se psalo, že ho prý musím mít.
A tak ho teď mám!

Honem vysypat věci z kabelky...


Co to tam všecko mám? Skoro pořád to samé jako před pár lety.
Jen dokladovku jsem vyměnila za mnohem lepší kousek z Fleru.
Jak to teď ladí...

Tohle dám sem, peněženku tam, průkazky do kapsičky na zip.
Nebo ne? Takhle? Sem? Mobil? Do tamté kapsy?


Klíče připnout, ať je pořád nemusím hledat na dně kabelky.
Hmmm, je to tam. Všecko. Všecičko.
Vlastně ještě tohle tam přidám.


Tak! Hotovka!
Šup z kabelky do kabelky.
RADOST!

Posílám díky do Prahy.

4 komentáře:

  1. Puntík k puntíku!

    Petro, vy jste hvězda. Máte to překrásu.
    Hned co se uvidíme, budu vám po očku zírat do tašky!!! ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Té puntíkaté závislosti se nějak nemůžu zbavit. Asi ani nechci :) Každopádně děkuji za organizér, díky kterému bude pohled do mé tašky tak lákavý ;) Klidně nahlížejte!

      Vymazat
  2. Puntíky jsou nekonečné téma. Žlutopuntíkovaná svatba mě nadchla na dlouhý čas. Vlastně kdykoliv vidím žluté puntíky, tak si vzpomenu :)
    Organizér mohu jen závidět, ale chodím s mrňavým baťůžkem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, skutečně nekonečné :-D Mám už takovou pověst i v okolí - koukám, že tedy i v tom internetovém - a často slýchám "teď jsem viděla krásný/ou/é ... s puntíky a hned jsem si na tebe vzpomněla".
      Organizér se dá určitě využít i v menším provedení, ale pak už to asi nemá ty výhody jako pro ty, kdo nosíme velké tašky/batohy/kabelky se spoustou věcí, protože kdybychom něco z toho nevzaly, určitě bychom to dřív nebo později postrádaly. U mě to teď aspoň dostalo nějaký řád ;)

      Vymazat

Díky za komentáře!