18. listopadu 2007

Minulý týden

Většinou by se doba od pondělí do pátku dala shrnout větou z toho starého vtipu "Po dobu mé služby se nestalo nic zvláštního!"
"Akorát jsme zlomili násadu od lopaty."
"Od jaké lopaty?"
"No od té, co jsme s ní zakopávali služebního psa."
"Co se mu stalo?"
"Přejeli ho hasiči."
"Tady dnes byli hasiči?"
"Hasili muniční sklad."
"Hořel muniční sklad? Ježišmarjá,a proč mi to říkáte takovou oklikou?"
"No,já jenom abyste se nezastřelil jako náčelník štábu."

Ani tenhle týden se "nestalo nic zvláštního", ale pár zajímavých momentů bych možná přece jen vypíchla.

Pondělí se neslo v příjemně lenivém duchu díky odpadnuvší přednášce z Regionální geografie Evropy, která se naopak povětšinou nese v nepříjemně aktivním duchu díky enormnímu množství papírů, jež za tu hodinu a půl popíšeme. Dále pondělek pokračoval jedním cvičením a schůzí kulturní komise.

Úterní PPGI 2 (což není nic jiného než zkratka populárního předmětu Programové prostředky v GIS 2) nás tradičně poznamenalo několika skriptíky, které bude nutno dodělat doma. Tuším, že tentokrát padla zmínka o nějaké elipse... Masakr. Odpolední blok přednášek jsem vynechala kvůli bojové poradě ohledně akce s názvem GIS DAY 2007, na které jsem se rozhodla exponovat. Přišla jsem tak o možnost slyšet na vlastní uši výrok Docenta Klimatologa, kandidáta věd, o páře, špenátu a barvě oblaků.
Bojová porada o GIS DAY začala smutným sdělením, že odznáčky nedorazily, což otřáslo naším odhodláním se zapojit do organizování této osvětové akce. Nicméně firemní propiska, několik letáků a modré autíčko se nakonec ukázaly být dostačující náhradou. Autíčko jsem posléze věnovala Miláššškovi, který si s ním ovšem odmítal hrát. Do této chvíle nevím, zda to bylo kvůli nepříjemnému gumovému zápachu hračky nebo prostě tím, že už mu není pět...
Zbytek bojové porady jsme strávili tříděním propagačních časopisů, letáčků a propisek do mnoha a mnoha a mnoha a mnoha černých reklamních igelitek.
Večer proběhlo dokončení plakátu pro mou drahou kapelu Já taky

Středa. Den "D". Den GIS. Vstávání v půl šesté ráno, cesta vlakem, před vchodem na katedru chlapík, který mi oznamuje, že je ještě zavřeno, ať si to obejdu druhou stranou. V osm hodin start prvního bloku osvětových přednášek prezentovaných námi - studenty. Hurá, jdeme se historicky znemožnit.
Postupně jsem v rámci svého pidireferátu gymnazistům z Olomouce, Holešova, Šumperka a Rožnova povyprávěla něco o systému GPS, což je dost paradoxní vezmu-li v úvahu, že jsem "džípíesku" držela v ruce asi dvakrát.

Středa večer - koncert Vypsané FiXy v kulturním domě Sidia. Juhú! Masakr, tyjátr, následná dvoudenní bolest krčních a lýtkových svalů a supr odznáček s fénem, písmenem "O" a něčím mezi mužem a ženou. (Takže odznáček nakonec nějaký mám, juch!) Doteďka mi v hlavě zní nekonečné "Jak ovlivní opilé lidi na baru za pětku z jukeboxu píseň puštěná" nebo "Dno je dobrý na to aby sis ho prohlíd".

Čtvrtek a zpoždění vlaku. Pětačtyrycet minut! Humus! Na zastávce fučí ledovej vítr, není se kam schovat, trochu sněží, ze sluchátek zní Mňága a Žďorp a mimo jiné tahle slova "Psi pana Pavlova/zima nezima/déšť nedéšť/vyhrnuté límce." Zpátky z města jsem večer naštěstí svezena autem. Jo a plakát pro kapelu se líbil...

Pátek, sobota, neděle. Práce na seminárkách, mapách, PF pro vánoční jarmark, ořezávání fotek na výstavu (no jo, budu vystavovat celé čtyři fotografie),...

No a v pondělí zase do školy. Prostě se nic moc zajímavého neděje, no...

5 komentářů:

  1. hm......jenže ty moje looňátko, s tebou se skoro pořád něco děje - a vždycky je to zajímavý *mrk*

    OdpovědětVymazat
  2. brrrrr ty ses teda hyperaktivni clovicek! lezis treba nekdy taky jentak v posteli??? zacinam te podezrivat z vlastnictvi min dvou paru rukou, ctyrech nohou a 4-2 hlav...!

    OdpovědětVymazat
  3. 2candycane> to jen vypadá, že je hyperaktivní... ona totiž ze všeho nejradši lenoší, jenže teď na to zrovna nemá čas a je to znát - když po obědě nespí, tak je celá nesvá, když jde později spát, tak ji ráno nemůžu dostat z postele (a to přitom vstávám brzo jen kvůli tomu, aby looney vstala a stihla vlak *mrk*). ale zase na druhou stranu, když něco dělá, dělá to pořádně a věnuje se tomu, což se o spoustě lidí říct nedá...

    OdpovědětVymazat
  4. 2 MilášššekDíky za vysvětlení. Ráda slyším, že i looney zná význam slova \"lenošení\".
    To, že dělá věci pořádně, je vidět už na jejím blogu, na tom, jak hezky a dopodrobna vyprávěla o vaší dovolené. A od Tebe je zase hezké, že se o ní tak hezky staráš, že ji vyšťouchneš z postele na vlak, když je třeba... Aspoň nezaspí a stihne se věnovat i svým čtenářům... A Ti pak mohou žasnout nad její hyperaktivitiou a elánem... Občas mám prostě pocit, že se musí ve dveřích potkávat, jak říkala moje babička... *mrk*

    OdpovědětVymazat
  5. ->candycane:Milášššek má pravdu, já jsem spíš takovej lemrouš. Z toho článku to tedy zřejmě vyznívá jinak, ale buď si jistá, že to byl opravdu výjimečný týden a i v něm se našlo místo na, jak říká můj kamarád, SPO (spaní po obědě) *chechtík*
    Občas se podezřívám, že trpím lehčí formou narkolepsie, ale je to spíš výmluva...

    OdpovědětVymazat

Díky za komentáře!