27. ledna 2016

O původu druhů

Taky jste si jako děti pojmenovávali hračky?
Pokud se dobře pamatuju, měl jméno každý můj plyšák, koník i panenka. A taky skoro všichni gumáci.
Gumové hračky byly většinu roku uložené v krabici na půdě. Jen co se však venku dostatečně oteplilo, rodičové nafoukli a napustili dětský bazén tu přišel čas vytáhnout ty pískací potvůrky ven.

Byli tam určitě Anička a Fanoušek. Davídek s holou prdýlkou. Ježek Bodlinka. Pes Fido. Slepička a sovička, které asi jako jediné neměly jméno. Bratři Kvakové. No a hlavně tam byl Klovák.

Klováka po mě zdědil Junior. A oblíbil si ho, stejně jako kdysi já.
Vždycky jsem ho považovala za kuře. A ačkoli na kuřátko popravdě moc nevypadá, pro mě už asi navždycky kuřátkem zůstaneme.
Někteří tvrdí, že je to spíš house. Možná by to mohlo být káče.
Každopádně je to nějaké mládě.

Co myslíte vy?

Miniaplikace



P.S. Názory amatérských i renomovaných ornitologů jsou vítány!

8 komentářů:

  1. podle toho dlouhýho krku bych to odhadovala na pštrosáče

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pštrosáče mě nenapadlo, ale jo, teď to vidím - to krčisko, ty nožiska...

      Vymazat
  2. Hlavně jsi zapomněla na Špoňáka.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to jasný - mládě ptáka moa.
    Moni T. (dříve M.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, to jsem si musela vygooglovat :-D Jestli to je on, tak doufám, že nevyroste. Třímetrovej pták by se nám do bytu vešel jen těžko...

      Vymazat
    2. Najdi ho na nějaké fotce ze svého dětství a zkus porovnat, jestli není větší. Jestli ne, buď v klidu. :-) (I když ... ono se o něm asi celkem nic neví, třeba třicet let neroste a pak je to skokově. :-)) )MT

      Vymazat
    3. Na fotce ho asi nemám, tak se necháme překvapit ;)

      Vymazat

Díky za komentáře!