5. května 2013

Omluvte sníženou kvalitu muffinů


Snad géniové zodiakální, snad osmapadesátá vyšší inteligence spikli se proti mně! Možná, že zmýlila jsem se v planetární klasifikaci, považuje drchničku a řeřichu za rostlinu Saturnovu, kterou je bezesporu fenykl! Třeba se v nepřátelském znamení štíra střetl mikrokosmos s makrokosmem, zkrátka... 

Poprvé se mi chytlo těsto ve formě na muffiny, takže ty potvory nešly vytáhnout. Mohlo to být tím, že jsem pekla "hokus pokus skořicový muffin s jablky", protože dřív s formou nikdy nebyl problém. Nebo ten muflon teflon nějak špatně teflonuje? Nevím.

Každopádně chuťově jsou mňam a těsto co mi zbylo, jsem nalila do košíčků, ze kterých se to přinejhorším bude dát vyjíst lžičkou. A příště vsadím na osvědčený recept.

P.S. Po ochutnání verze v papírových  košíčcích se zjistilo, že to vůbec není špatné... Takže tento recept ano, ale ne do formy ;)

3 komentáře:

  1. Po několika letech pečení mufinků jen ve formě jsem to jednou zkusila dát do formy nejprve papírový košíček a už bych to jinak nedělala. Lépe to vypadá a je to dobře transportovatelné, třeba na svačinu :)
    Ty zelené jsou ale prima jedovaté! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi taky přejdu na papírové košíčky, je to opravdu elegantní ve všech směrech. Jenomže to bych si nesměla koupit košíčky, co se mi nevlezou do formy... Poprvé jsem je použila právě až teď a asi se jich už taky nevzdám ;) Možná příště zkusím zelenou i v reálu :)

    Díky za super odkaz, brokolicový muffin vypadá fakt parádně!

    OdpovědětVymazat

Díky za komentáře!