10. října 2012

What's in your bag

Zahlédnuto na Twitteru u Tlamiczky. Zaujalo.
Moje taška. Vypakovat, naaranžovat, vyfotit, naskládat zpátky.

Obsah mé tašky
Shora zleva doprava vidíte:
  • Deštník - nerada moknu
  • Ecosal Inhaler - něco na astma
  • Krém na ruce - tulipánový Oriflame, protože na podzim je třeba se namazat
  • Kapesníčky - něco na rýmu
  • Balzám na rty - obyčejný, ale funkční
  • Karta do práce - bez té mě nepustí #kestrojum, karta včetně klíčku od šatny
  • In karta - se čtvrtletní jízdenkou do Olomouce (ano, na obou fotkách je stejná osoba)
  • Pár mentolek - můžou se hodit
  • Skládací taška - zabere málo místa, hodně unese a pěkně vypadá - zakoupeno tu
  • Nivea - když je potřeba namazat kromě rukou i jiné části těla
  • Kniha - něco do vlaku (momentálně Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti), občas knihu vystřídá Kindle
  • Žvýkačky - po jídle ano, na poradu ne :)
  • Propiska - přijde vhod na poště nebo na lovu městských kešek
  • Doklady - a v nich možná i jiné poklady
  • Peněženka - obnos included
  • Taštička poslední záchrany - původně jde o taštičku, kterou rozdává Korean Air na palubě letadla cestujícím (získáno při brigádě na Ruzyni), uvnitř mám náplasti, patáky na ledacos, kapesní nožík a sirky.

A co vaše tašky?

5 komentářů:

  1. Taky jsem kdysi fotil, ale dával jsem to jen na Twitter a nějak mě to nenapadlo blognout (= http://twitpic.com/7zqcaq

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to můžeš formou blogpostu oprášit ;) Foto i s komentářem.

      Já si zase vůbec neuvědomila, že jsem před focením, jako obvykle když dojdu domů, vytáhla z tašky mobil a klíče, které s sebou samozřejmě taky běžně nosím.

      Vymazat
    2. Vím, že ty už to víš, ale kdyby někdo chtěl, tak tady to mám oprášené (= http://blog.errolek.cz/2012/10/co-mas-v-tasce.html

      Klíče jsou základ, ale taky první, co člověk vytáhne když (vlastně než) dojde domů. Mobil teda nosím v kapse, než bych ho vyhrabal z tašky, tak by to volajícího asi přestalo bavit (=

      Vymazat
  2. Já se zděsila, že mám fotit ten binec v tašce, a pak mi došlo, že to předtím můžu vyrovnat, otřít, uhladit. Tak já se co nejdřív pokusím.
    Je to pěknej nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že to můžeš pěkně všecko naaranžovat, třeba i kompromitující předměty schovat (ale psst!).
      Bezva, budu se těšit!

      Vymazat

Díky za komentáře!