7. prosince 2010

Diář 2011

Staré diáře si pořád schovávám. Už ne do šuplíku, ale do krabice.

Před pár lety jsem řešila, co udělat na konci roku se starými diáři a kalendáři. V té době jsem si oblíbila značku teNeues a její diáře s magnetickým klipem. A asi jsem to tenkrát zakřikla. Hned další rok už totiž tenhle typ nebyl nikde k sehnání, dokonce ani na internetu. Nakonec se vše vyřešilo tak, že jsem si (původně tedy omylem) koupila podobně vypadající nelinkovaný zápisník a všech třistapětašedesát dní si do něj dopsala.

Letos se mi ale podobné martyrium podstupovat nechtělo, tak jsem začala pátrat. Na oficiálním webu teNeues jako kdyby se po diářích s magnetickým klipem slehla zem. Úspěch jsem zaznamenala až na německé verzi Amazonu. Jenomže cena (plus poštovné) byla přece jen trochu větší než bych si představovala. Hledala jsem tedy dál až mi padla do oka firma Prescogroup a jejich magnetické obrázkové diáře. Hurá! Jeden kousek se mi podařilo sehnat v knihkupectví. Po zevrubné prohlídce jsem usoudila, že tohle je adekvátní náhrada za mé oblíbence. Formát je trošku větší a taky uspořádání se liší, to bych ale neviděla jako problém. Alespoň teď mám názvy dnů a svátky v češtině. Zkrátka, zase bude do té krabice (šuplík už nestačil) co štosovat ;)


P.S. Věnováno všem kdo hledali a nenalezli...

7 komentářů:

  1. dík za infoi když jsem nehledal, posledních několik let přednost elektronické verzi do kapsy ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Co mám nový telefon, začala jsem sice využívat Google kalendář, jenže klasický papírový diář je prostě něco úplně jiného. Nedokážu si představit, že bych žádný neměla. Kam bych si psala všecky ty poznámky a malovala okamžité nápady?

    OdpovědětVymazat
  3. poznámkyi malůvky moje pda zvládne stejně snadno, jako papírová verze ... a pak je mohu (ale nemusím) nahrát do pc a \"pošolíchat\" k dokonalosti ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten pokrok!Pravda, PDA a chytré telefony už dneska zvládnou leccos. Takže jediným důvodem proč si kupovat papírový diář je asi už jen ta nostalgie :)

    OdpovědětVymazat
  5. asi máš pravdu s tou nostalgiíto mně totiž možná vysvětluje, proč jsem si letos nechal v práci koupit menší diář ... když mi ho asistentka položila na stůl, dosti dlouho jsem na něj nechápavě civěl ve snaze pochopit, proč jsem si jej objednal :)))))

    OdpovědětVymazat
  6. Looneyjj...ty magnetický klipy se mi taky líbí.I když já jsem blbka, co podle kabelky mění peněženku a asi začnu měnit i diář.Když mě se jich líbí tolika.-))))Ale kdo bude psát? Že bych zangažovala nějakou sekretářku?.-))))

    OdpovědětVymazat
  7. Sekretářka by byla fajn. Aspoň by člověka upozornila na to, co v tom diáři má poznačeno!

    OdpovědětVymazat

Díky za komentáře!