10. března 2008

Nedělní procházka

Nedělní ráno nás probudilo ostrými slunečními paprsky, které si skrz zatažené žaluzie našly cestu až do naší postele.
Rozhodli jsme se, že pěkného počasí využijeme k malé dopolední procházce do nedalekého města (hahaha, města) a zastavíme se u naší drahé kamarádky SillyFish. Nutno říct, že motivem k návštěvě byla, mimo jiné, také nedaleká keška (o geocachingu se tu ještě určitě objeví samostatný článek) a DVD se seriálem Haló, haló, který si chceme vypálit. Ale hlavně jsme se už dlouho neviděli, bo SillyFish je buď na veterinární škole v Brně nebo ve veterinárních knihách doma.
Cestou jsme se kochali bizarními stavbami v chatové osadě. To by určitě jednou stálo za vyfocení a blognutí - ukázka českého kutilství, aneb sto a jedna prapodivná přístavba. Pak jsme narazili na informační ceduli. Já kritickým okem posoudila mapu, Milášššek zhodnotil anglický překlad. Prostě profesionální deformace...

SillyFish nás už očekávala. Spolu s ní a jejími dvěma úžasnými fenkami Aidou a Britou jsme uděli malý okruh kolem městečka, až jsme skončili na lavičce před zámkem. Milášššek, unavený sobotní lyžovačkou na Pradědu, se pohodlně natáhl a dal mi hlavu do klína. Aidu to zřejmě inspirovalo a začala se po ležícím Miláššškovi procházet.

Brita vše pozorovala ze země a žárlivě štěkala



"Ach jo," povzdychla si SillyFish, "venku je tak krásně a mě čekají střeva." Pak se smutně zahleděla do dálky.
Já zatím vytahovala Miláššškovi z obočí něco, co vypadalo jako miniaturní švédské hrábě. Brita s Aidou vesele pobíhaly ve vypuštěné kašně před zámkem.
"Co ta Brita s tou vodou pořád má?" zeptala jsem se, pozorujíc fenku jak neúnavně chlemtá tekutinu z podivné díry na dně kašny.
"Asi tam vyvěrá sklípek," řekla SillyFish zamyšleně a pro jistotu zavolala psiska k sobě.
Pak jsme z Aidy chvíli dělali pankáče.
"Mně pořád připomíná Tinu Turner," řekla jsem po chvíli a vytáhla mobil, abych si feňulku vyfotila. Ale nechtěla vydržet v klidu. Tak jsem vyblejskla obě pospolu, když si hrály u kašny.
"Asi to napíšu na blog," zamyslela jsem se. "A dám tam tuhle fotku."
"Hele, jsou tam naše stíny, tak je pak nezapomeň popsat, jo?" podotkla SillyFish.

A tak tedy činím...
Stín vlevo na Aidě je SillyFish. Stín vpravo na Britce je Looney.


A to je vše, přátelé...

10 komentářů:

  1. Sluší vám to - všem čtyřem ,-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gombo, dík. A copak Miláššškovi to nesluší? *smích* (Je z něj vidět kus svetru a manšestráků pod Aidou).

    OdpovědětVymazat
  3. Btw. o \"(hahaha, města)\" se radši vyjadřovat nebudu...

    OdpovědětVymazat
  4. Pjekné, pjekné. Akorá jsi zapomněla...že to nebyly obyčejní psi...ale geopsi!:)

    PS: střeva už umím, ale ten.. (málem jsme o panu doc. řekla že je hajzl!).. mě vyzkoušel na zuby...a za 4 :D

    PSS (PPS?): Britka vypadá na té fotce jak ufoun:)))

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou... Britka tam vypadá jako krásná čistokrevná geofenka z HahahaMěsta. Aida jakbysmet (až na ten rodokmen, teda...)

    OdpovědětVymazat
  6. Aida má náhodou výjimečný (nebo vyjímečný) rodokmen! řekla bych až naprosto jedinečný:D

    OdpovědětVymazat
  7. Dnes jsem viděla motat se podivný páreček se psem a GPS u křížku u rybníka...zvláštní..co tam ti lidi asi hledali?

    OdpovědětVymazat
  8. SillyFish, že by vodníka? Nebo odpuštění? Nebo poklad? Nebo ztracené mládí? Nebo ne? Nebo jo?

    OdpovědětVymazat
  9. No....ad. Vodníci- v rybníku není voda, ad. odpuštění- z rybníku už vážně není co odpouštět, ad. mládí- to je jejich problém, že ho ztratili, ale u našeho rybníka určitě nebude a ad. poklad-...:o)

    OdpovědětVymazat
  10. Já myslela duchovní odpuštění...jako náboženské... když byli u kříže...

    OdpovědětVymazat

Díky za komentáře!