15. září 2022

Malování podle čísel

Junior si oblíbil Super Maria a 8bitovou grafiku tak nějak všeobecně, takže teď jedeme vybarvování čtverečků. Nabídka obrázků volně ke stažení nás tak docela neuspokojila, takže jsem přemýšlela, jak si vyrobit vlastní „pixel art“. Po chvíli koumání jsem to s pomocí wordu a excelu dala dohromady a vyrobila několik číselných omalovánek na téma Super Mario.

Bylo mi líto, že je to taková jednorázová záležitost, Junior si je opakovaně vybarvovat nebude, tak jsem si řekla, že jich tu pár nasdílím volně ke stažení.

Omalovánky je možné stáhnout buď kliknutím na obrázek níže, vybrané omalovánky v pdf jsou pak uloženy zde: Super Mario 1, Super Mario 2, Perry & Momo.

Super Mario Kart


Toad

Yoshi 1

Luigi

Pikachu

Yoshi 2


Vánoční Mario témata

Hagrid (sčítání a odčítání do 9)

Ptakopysk Perry

Kachnička Momo



#omalovánky #podlečísel #colouring #bynumbers #SuperMario #printable #free

2 komentáře:

  1. Malování podle čísel je i u nás doma hodně oblíbené :-) . Objevila jsem to u kamarádky a dceru to nadchlo, tak jsem pár obrazů taky koupila a nevím, koho to baví víc :-D . Líbí se mi, že to není jen obyčejné malování, ale že je potřeba se na to víc soustředit, kde má být jaká barva.

    OdpovědětVymazat
  2. Fajn věc. U nás je to taky hodně oblíbené. Barvy u nás prodávají výtvarné potřeby Praha a jinak si objednáváme malování podle čísel tam, kde mají dobré obrázky. Hlavně děti to baví. Navíc jsme nedávno viděli omalovánky podle čísel, které mají i příklady. Takže je to vzdělávací. :) Super věc.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentáře!