25. května 2013

Královská deka

Proč královská? Protože je pro Krále. Nebo Královou. (To ještě nevíme.)
A putuje do Hradce. Králové!
Takže to prostě musí být deka královská.
Každopádně doufám, že se bude hodit.



Deka, nebo spíš dečka, je široká 48 cm a na délku má 61 cm. Na víc nějak nebyl čas. Přízí jsem koupila asi 14 dní před plánovanou návštěvou, tu a tam jsem po večerech udělala řádek, dva, tři, ale hlavně nemám vůbec odhad, tak je spíš menší. Snad se najde vhodné uplatnění, třeba jako přehoz na kočárek ;)

Návod z oblíbeného a inspirativního Attic24, ovšem předžvýkáno na Kohouťáku, takže díky na obě strany!
Příze NELA v těchto barvách: kopretinová žlutá (1134), červenooranžová (2374), blankytná modř (5534), světle zelená (6134) a temně fialová (4284). Má tu výhodu, že je to 100% bavlna, dá se prát na šedesát a žehlit na tři kuličky.

Tak ať slouží!


2 komentáře:

  1. Ta je krásná! Já bych strašně chtěla umět háčkovat. Trochu pletu, ale háčkování jsem bohužel nikdy nepochopila. Mám v plánu to změnit, někdy ...

    OdpovědětVymazat
  2. To chce nějaký silný impuls, motivaci. A pak najednou propadneš třeba zrovna háčkování a vlastně ani nevíš jak ;)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentáře!