2. prosince 2012

První adventní

Už je to skoro čtrnáct dní, co jsme s kolegyněmi uspořádaly kreativní podvečer a v rámci něj vyzkoušely artyčokovou techniku neboli nepravý patchwork. Je to hezké a zároveň docela snadné a finančně nepříliš náročné. Stačí mrknout třeba na tenhle návod. I když na první přečtení to možná vypadá složitě, vážně na tom nic není.

Výsledek našeho kreativního podvečera ,
jedna z nich je moje. (foto HL)

Docela mě to chytlo, takže jsem doma vyrobila pár dalších vánočních koulí, které zřejmě z části daruju a zbytek rozvěsím po bytě. Pak jsem se ovšem vyhecovala a pustila se do věnce. Stihla jsem ho dokončit právě včas, aby mohl zdobit naše dveře hned od první adventní neděle.


Tak pěkný advent a nenechte se zblbnout předvánočním shonem!


3 komentáře:

  1. To je pěkný! Jednoduché, jo? To se mi nějak nezdá. Kouknu na ty návody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na první pohled ti to tak možná nebude připadat, ale pak zjistíš, že to opravdu není těžké. A přitom to tak dobře vypadá!

      Vymazat
  2. Tak tohle je parádní! Terka

    OdpovědětVymazat

Díky za komentáře!