21. ledna 2012

Bilance

Mí oblíbení blogeři pomalu ustupují nebo dokonce mizí docela (ačkoli Gomba se díky GC2ZK2R tak trochu i objevil).
Ani já toho zrovna moc nepíšu...
Pěkně to psaní příspěvků na blog flákám, vím. Chtěla jsem napsat něco o tom, že náměty by sice byly, ale než je stačím dostat do počítače, také ustoupí a zmizí. Nebo jen ztratí ten náboj "skvělosti", který měly v mojí hlavě.
Mělo tu být i něco o dlouho plánované, odkládané a nakonec zrušené modernizaci vzhledu mého historického webového zápisníku.
Pravděpodobně bych si také zafilozofovala na téma téměř až postřižinovského zkracování. Že z dopisů jsou vzkazy na lednici, z mailů SMSky a příspěvky na blog se změnily v tweety a popisky fotek... nebo něco podobného. Ano, o tom všem by to bývalo pojednávalo.
Jenže já jsem na cosi klikla a celý ten text nesmírné literární hodnoty se smazal. A to mě teda pěkně nasraloštvalo. Ba i veškerou chuť k sesmolení jakékoli úvahy mi to vzalo.
Na základě předchozího odstavce tedy pochopte, že toho teď asi moc nenapíšu. Jen se připojím k mým ustupujícím a mizejícím kolegům. Na jednu Looney je těch online i offline aktivit ažaž. Všem se člověk nemůže věnovat se stejnou péčí. A hlavní vlnu tvůrčího psaní bych teď navíc ráda směřovala vstříc obecnímu zpravodaji, kde vystupuji pod krycím jménem "redaktorka".
Nicméně, přijde-li neodbytná myšlenka, určitě se tu objeví. Bude-li krátká, skončí na Twitteru. Navštívím-li rozhlednu, zapíšu si to. A ze zajímavých výletů pořídím fotku s Ferou. Mám tu bavlnkovitou potvůrku ráda. Díky ní nemusím o uplynulém roce nic psát, stačí odkaz a bilancování je hotovo.
Jak vidno, úplně nemizím, spíš se rozplývám a drobím na kousky.
A co jsem tím vším chtěla říct? Už nevím, ale určitě to bylo v tom původním vskutku pulitzerovském textu. A pointa rozhodně stála za to. Škoda, že jste to nečetli...

5 komentářů:

  1. Také s tím bojuji. Poslední dobou nějak nic nestíhám. Ne že bych neměl čas, ale spíš na to nemám sílu nebo náladu…

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, blogerská krize spojená s jinou organizací času. Svou roli v tom hraje určitě i zapojení se do pracovního procesu. Ono sedět osm hodin u počítače v práci, to už se pak doma moc surfovat nechce... A člověk si chce víc užít ty offline věci ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky méně bloguje, ale to je tím, že člověk má Twitter, Google+ a Facebook. Co ho napadne, tak napíše tam, že na článek to je krátké.

    OdpovědětVymazat
  4. Jak já Ti rozumím.Na ústupu jsem už asi rok.

    OdpovědětVymazat

Díky za komentáře!