3. července 2011

Šaty

Takové holčičí ublognutí... Nebo možná taky ne.

O módu jsem se nikdy moc nezajímala. V poslední době sice sleduju blog www.elilina.com, ale to spíš proto, že je takový pohodový, čtivý a navíc je Evi původem děvčica ze sósedni dědiny holka z vedlejší vesnice, známe se, takže ráda mrknu na to, jak se jí vede. Ve světě módy a stylu ovšem stále plavu...

Na ulici byste mě nejčastěji potkali v kalhotách, občas v sukni a zřídka v šatech. Jedním z důvodů jsou moje naprosto nereprezentativní nohy, které momentálně zdobí jeden mizejcí šrám pod pravým kolenem (omylem jsem "nabrala" stolek pod televizí) a pozůstatky modřiny na levé holeni (pád na bruslích). Příště to může být třeba sedřený nárt nebo podlitina na lýtku (jsem děvče šikovné). Mimochodem, s podpatky jsem si taky nikdy moc nerozuměla.

Pohodlné kalhoty, ve kterých v případě potřeby vyšplhám na strom pro kešku, vhodné triko, abych nevypadala jako o pan Bibendum, a dobré boty, v nichž mi nevadí ani desetikilometrová procházka po městě - ušetřím za tramvaj ;) - ideální stav.
O to víc mě překvapilo, když jsem si v pátek koupila šatičky (!) s kanýrkem (!!) a mašličkou (!!!), a navíc jsem se v nich cítila náramně dobře. Dokonce jsem se těšila, až v nich někam půjdu. Jsou takové... prostě ňuňuňu! A byly ve slevě ;)
Důsledkem mého nadšení bylo hnusné, studené a deštivé počasí, takže jsem mohla korzovat akorát tak po bytě.
Jednou ale zase přijde teplo, modřiny zmizí, a pak... vyrazím do města jako dáma (chichi). Juj!
P.S. Aby vesmír zůstal v rovnováze, je třeba podotknout, že v pátek jsem  si kromě šatů koupila taky sportovní capri kalhoty...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za komentáře!