26. ledna 2010

Reklamuju boty

Tenhle příspěvek bych chtěla věnovat Gombovi. Ten už ví o reklamacích své...
Tak nevím, je chyba v nohách nebo v botách?
Na podzim jsem reklamovala polobotky. Problém byl v patě (ano, byl to vlastně takový trn v patě). Bylo po dešti a moje bota, už nevím zda levá či pravá, při každém došlápnutí udělala "čvacht". Krok. Čvacht! Krok. ČVACHT!!! Nic moc pocit. To ovšem bylo málo ve srovnání s totálně promočenou ponožkou (byla jak se říká "durchum durch"), kterou jsem po příchodu domů musela lehce ždímat. Zběžně jsem tedy omrkla podrážku na patě a zjistila, že na jednom místě je jakási měkká a promáčknutá. A že tudy teče. Čtyři měsíce staré boty a už jsou prochozené?! Hned druhého dne jsem vyrazila s paragonem do obchodu, ochotná paní se mnou reklamaci sepsala, vzala si na mě dokonce telefonní číslo, a že mi dají vědět hned jak bude vše vyřízeno. Nejpozději do měsíce. Už za čtrnáct dní přišla SMS. Dostala jsem botky zcela nové. Kéž by to vždycky bylo tak jednoduché.

Myslela jsem si, že na dlouhou dobu mám odreklamováno. Alespoň co se bot týče. Omyl. V říjnu jsem si pořídila nové zimní botky. Zima ale dlouho ne a ne přijít, a tak čekaly v krabici. Když už ale zima konečně v lednu dorazila, stálo to za to. Dokonce i v Olomouci se sníh držel (a drží), z čehož měly technické služby určitě velkou radost. Chodníky pěkně rozsolili, ale že by to někdo odmetl? Tůdle. Člověk se brodil po kotníky v rozbředlých s*ačkách. Novým botkám se to očividně nelíbilo, a tak mě nechaly ve štychu. Tentokrát jsem bez nadsázky !ždímala! ponožky obě. Opět paragon, opět reklamace. V návodu k použití čtu, že prý boty nemám nosit každý den. V podstatě tam píšou, že bych v nich ani neměla chodit moc daleko. Na co tu obuv tedy vlastně vyrábějí? Aby se botník necítil prázdný? No nic, jdu reklamovat.
Jiný obchod, jiná a podstatně méně ochotná prodavačka. Když se ptám, zda mi dají vědět, až to vyřídí, dostane se mi odpovědi, že si mám zavolat nebo se zajít zeptat. Vzhledem k tomu, že obchod je docela z ruky, představa, že tam každý týden jezdím se přeptat jestli už náhodou je něco nového, mě tedy moc neláká. Mají měsíc. Stavím se tedy až začátkem února. Jen doufám, že mi neřeknou: "Slečno, vy jste v těch botách chodila, že? No to se pak nedivte!"

P.S. A znáte tu o té vysoce módní obuvi?

Poznámka na konec. Myslím, že na nás výrobci obuvi ušili pěknou botu...

3 komentáře:

  1. dík ;-))))každý týden se ptát? nikdy! navštiv je 31. den a pokud nebudou opravené nebo nové, máš nárok na vrácení peněz, na to je zákon :o) dokonce i kdyby jin nic nebylo ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Není začHned jsem si na tebe a tvoje články o reklamacích vzpomněla. Někdy to jde jak po másle, jindy je to boj.
    Nedávno jsem měla cestu kolem té prodejny - reklamace ještě vyřízena nebyla. Příště tam půjdu až ten 31. den; a s prázdnou snad neodejdu. Neměla bych :)

    P.S. Nějak mi přestalo fungovat OpenID

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj lidi!Víte, já vám tak trochu závidím, protože já mám širokou nohu a moje boty po týdnu vypadají jako po dvou letech usilovnýho nošení, takže by se mnou všude asi vyrazili dveře.
    Jednou jsem ale přece jenom reklamovala, protože to už bylo hodně k nasrání (a ty boty jsem ještě nestihla onosit :-))
    Bylo to v Mostě v Humanicu, už jsem to někde psala, a nakonec mi je vzali a vrátili prachy, hned, ale to jen díky tomu, že jsem tam ztropila hysterickou scénu a odkryla kapesník s tváře, pokrytý oparama. A řvala jsem, že jsem nemocná kuli jejich botám.
    Tak Louníku, držím palce!!!! :-))

    OdpovědětVymazat

Díky za komentáře!