26. prosince 2009

Kratce VI.

Ještě než skončí tento rok, rozhodla jsem se publikovat další várku kratkych příspěvků odposlechnutých, přečtených či vymyšlených těmahle vlastníma hlavama...
www.tytrubko.com

Valašská: Kolem mňa dú chodkyně, budou to důchodkyně.

Objev dne: Funerální krajiny vznikají pohřbíváním mrtvých, většinou lidí.

Nelži, ty lžičko!

Citát z diskuze na jednom fóru: "Uložení gifů je tam celá playáda, jsou sice průhledné, ale ta kvalita, děs a bída kurtizánům."

Reklasifikované relace regulovaly redundantní redakce registrovaných rezervací relativními renaturalizacemi.

"Volejte Věštce!" Ale kdo je to ta Věštka?

Jak se zbavit povrchové popáleniny? Hloubkovou omrzlinou!

"Dnes byl v místní části obce H... odchycen pes střední postavy."

Poznámka věřícího antifašisty: Nebe nezná vyholených!

Postesk chronického artritika: Není všem dnám konec!

Západ je teplejší než východ...

Příspěvek k oblíbenému tématu chřipky: Byla zahleněná do sebe!

Nové hlášení v olomoucké tramvaji: Koruna. Příští zastávka Dvoukoruna.

- Potřeboval bych flashku. - Jak velkou? - Do notebooku.

Viděli jsme z okna ovce
jak se pasou na sjezdovce...


Ovce jsou ty malé bílé tečky ;)

2 komentáře:

  1. Tak jsem se zasmál, co tak asi může být lepšího na konci roku? ;-)

    Hned mě napadl remix jednoho:
    Hele, dů chodkyně! Hele, dů chodci! (má to i mužskou varietu;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem ráda, smích prý prodlužuje život!

    Ano, má to i mužskou varietu, ale jaksi mě první napadly ty chodkyně :)

    OdpovědětVymazat

Díky za komentáře!