24. července 2008

Skleróza II.

Nic vás nepotěší tak jako vědomí, že v tom nejste sami...
23. července 2008, 10,00
U zubaře


Ze dveří ordinace vychází sestra a oslovuje sedícího mladíka:
"Vy jste se nám nějak zapomněl, ne?"
"Prosím?" nechápe on.
"Měl jste tady být už v půl deváté."
Mladík kouká na kartičku, mírně zrudne a omlouvá se. "Vždycky chodívám v deset, asi mě to spletlo."
"Nic se neděje. Nejdřív vezmeme tady ty dva," ukazuje na mě a Miláššška, "a pak půjdete vy."

Milášššek vchází do ordinace jako první.

"Nic si z toho nedělejte," oslovuji ho. "My včera zjistili, že jsme tu měli být už čtrnáctýho."

* * * * * * * * * *

Jo a díky, Candycane. Taky jsi mě potěšila.

1 komentář:

  1. skleroza IIIbloumam svym elektronickym vypisem z uctu a pochvaluju si... jsem na tom lip, nez jsem cekala...! a tak si prochazim uskutecnene platby a zjistuji, ze osmnact stovek, ktery dluzim kamaradovi, jsem jaksi neposlala, ackoliv jsem doted zila v predstave ze ano...

    OdpovědětVymazat

Díky za komentáře!