11. ledna 2008

Prenatální SMS

Nejen emaily z budoucnosti, ale také SMSky z minulosti...

S tím, že mi chodí emaily z budoucnosti, jsem se smířila. Překousla jsem i to, že se při novém otevření zprávy datum srovná do normálu, a tak není možné věštit, co nás čeká a nemine. Ale tohleto mě dostalo...

SMS: Posláno v jednu hodinu dne 1. ledna 1980

Údaj v mobilu zůstává trvale. Údaj o SMSce poslané v době, kdy mobilní telefony byly ještě v plenkách. V době, kdy SMS ještě neexistovaly. A v době, kdy ještě neexistovala ani odesílatelka, ani adresátka téhle zprávy (btw. v té době se ještě ani moji rodičové neznali...).

Tak nevím, že by opožděný fenomén Y2K?

8 komentářů:

  1. Nemůže mít odesílatel nastavené špatné datum?

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, neS datem jsem si v mobilu nehrála, navíc mám zapnutou automatickou aktualizaci data a času. Tenhle nesmysl mi to hlásilo jen jednou. U SMSky, která byla úplně stejná jako ty ostatní...

    OdpovědětVymazat
  3. hele looney, kolem Tebe se dejou nejaky divny veci.... skoro az podezrely... co ta vsechna znameni znamenaji? (hlavou kroutik az si ji ukroutik...)

    OdpovědětVymazat
  4. -> Candy, já nevím, co se mnou má kdo za \"vyšší úmysly\".
    -> Koyama: Tý jo, tomu říkám pěkné elektronické hračky *smajl* Že by si ze mě dělal legraci nějaký domácí technik-kutil?

    OdpovědětVymazat
  5. On je to předchůdce toho tvého telefonu. První Nokia. I když tenkrát se to jmenovalo ještě Mobira.

    OdpovědětVymazat
  6. ->koyama:Fakt? Tak to jsem ráda, že tu dnešní Nokiu můžu v pohodě dát i do kabelky *smajlík* nebo do úžasného háčkovaného obalu od skorotchýně (u té Mobiry by se chudák uháčkovala...)

    OdpovědětVymazat
  7. To se spletla expedice Adam 84 a poslala CML zprávu, že byla chyba v časovém kinetoru... :))

    OdpovědětVymazat

Díky za komentáře!